2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
پایتخت 7 ساخته  می شود : سارا و نیکا به سریال پایتخت  برمی گردند ؟

پایتخت 7 ساخته می شود : سارا و نیکا به سریال پایتخت  برمی گردند ؟

مسئولان صدا و سیما خبر از ساخت پایتخت 7 و احتمال حضور سارا و نیکا توضیح دادند. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -حذف سارا و نیکا دختران نقی در سریال پایتخت یکی از چالش برانگیزترین مسایلی بود که درباره سریال پایتخت مطرح شد. 
حذف این دو دختر نوجوان که خواهران دوقولو هستند به دلیل انتشار چند عکس خصوصی از آنها از سوی فردی اتفاق افتاد. سارا و نیکا فرقانی خواهران دوقولی ایرانی هستند که در سوئد زندگی می کنند . آنها از قسمت اول سریال پایتخت نقش دختران دوقولوی نقی و هما را بازی می کردند هرچند نقش آنها در دیالوگ گویی چندان پررنگ نبود اما از ارکان اصلی خانواده بودند. 

 


با انتشار عکس های خصوصی این دو از سوی فردی غریبه ، زندگی هنری خواهران دوقولو با مشکلاتی مواجه شد و از تیم کارگردانی و تهیه کننده پایتخت 6 خواسته شد برای دو قسمت پایانی این سریال که قرار است در 29 و 30 اسفندماه پخش شود این دو به دلیل حواشی که داشتند حاضر در سریال نباشند. این ممنوع التصویری با واکنش هایی از سوی همه بازیگران سریال پایتخت مواجه شد و آنها اعلام کردند به دلیل انتشار عکس خصوصی از سوی فرد سومی که معلوم نیست چه کسی است نباید این دو خواهر شغلشان را از دست بدهند آنها خودشان این تصاویر را منتشر نکردند. کار به جایی رسید که محسن تنابنده اعلام کرد دیگر پایتخت را نمی سازد . اما در نهایت او تسلیم شد و دو قسمت پایانی سریال پایتخت را بدون حضور سارا و نیکا جلوی دوربین برد. 

سارا و نیکا در پایتخت


حالا  شاه آبادی معاون سیما خبر از ساخت پایتخت 7 داده و تلویحا به حضور سارا و نیکا برای پایتخت 7 هم پاسخ داده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران معاون سیما درباره احتمال ساخت ادامه سریال تلویزیونی پایتخت گفت: تصمیم ما برای ساخت «پایتخت ۷» جدی است؛ صحبت ها انجام شده و ما فقط به خاطر اینکه عجله ای نشود و فیلمنامه به درستی نوشته شود، «پایتخت ۷» را برای نوروز ۱۴۰۰ نداشتیم؛ چرا که برای ما محتوا و فیلمنامه بسیار مهم است.

 

او درباره برگشت بازیگران ممنوع التصویر گفت: نگاه ما کریمانه و همدلانه است و از هر خطا و اشتباهی یک نقطه نمی‌سازیم؛ هرقدر چهره های هنری همراه‌تر با سیاست‌های ما باشند، ما حضورشان را در رسانه ملی سرمایه می‌دانیم. بنابراین نگاه صفر و صدی نخواهیم داشت .
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.